Part of the YesButNetwork:   YesButNoButYes   -   PodGuide.TV   -   Comic Retro   -   Fear and Loathing in Second Life

Search

Regular Features

New to YesButNoButYes?

Recent Entries

YBNBY recommends...



YesButNoButYes Store

YesButEmail

« Every Journey needs a Journal | Main | Breakfast Links »

Homeless Frank on Boston's Bomb Scare

Posted by Razen on February 04, 2007.

homeless Frank4.jpg

Editor's Note - Homeless Frank lives in front of the building where I work. I pay him food in return for blog entries. For this one he got 2 cans of Spam, a six pack of Miller, and a loaf of Wonderbread. I've corrected spelling and grammar; all thoughts belong to Frank.

Today Homeless Frank shares his thoughts about the Aqua Teen Bomb Scare.

mooniteladder.jpg

Lucky Charles got a warm place in the subway. Been staying with him a few days. He keeps dogs. Motherfuckers stink but it's warm. When you got the choice between breathing in dog piss or having your dick turn into an icicle, you gots to choose the dog piss every single time.

Cause that's just the way life is, a big ole' breath of warm dog piss and not a fucking thing you can do about it.

Lucky Charles gots a radio and I was listening to them stupid motherfuckers that put up them signs in Boston. Them boys dumb but they ain't got nothing on the Boston police. Them some stupid motherfuckers.

You really think them terrorists gonna put a blinking sign on their bombs? Ain't nobody stupid enough to believe that bullshit, cept maybe the Boston police.

I spent 2 years back in the 80s living in Boston. Shit hole town that gots nothing better to do than dig holes in the dirt and throw money into it. Big Dig they called it. Big Motherfucking Mistake I call it.

And them Boston people ain't got no sympathy for the homeless. They ignore us. Like we ain't there. Hell if them bombers wanted to blow apart Boston all they would have to do is make bombs into the shape of homeless people. None of them motherfuckers would notice a damn thing.

If you enjoyed this story, read more like it in our Homeless Frank section.

Reader Comments

I'm telling you my man, you've found a gold mine. He really should be working on Wall Street. Maybe he did. Great stuff...

Posted by deriter.

The last paragraph is phenomenal. If Frank isn't real, whoever wrote this is a genius.

Posted by Lusus.

jeez, i clicked on an ad after reading that.

Posted by pizpot.

I think you should start making Homeless Frank T-Shirts and give him a percentage. Although, if he stops being homeless, his thoughts probably won't be worth shit.

Posted by Leo Cesario.

"Cause that's just the way life is, a big ole' breath of warm dog piss and not a fucking thing you can do about it."

Preach on, Brother Frank, preach on!

Posted by Hugh.

This Frank feature is awesomeness on a cracker!

Posted by Mooncity.

I'm sorry, but this is fake. My opinion, but I'm pretty sure.

Posted by William.

Fake in what sense?

Posted by Scaramouch.

Well, the entry sounds like a copy writer trying to sound like a homeless person. And paying with Spam, Miller and Wonderbread? Last time it was vodka for a story about American Idol. Dosen't that sound contrived to you?

And correcting the spelling and grammar. Are we to belive this was written out? I would believe it more if it was recorded and transcribed.

Let's see a photo of Frank creating and entry. And stop giving him booze, and how about a Honey Baked Ham instead of Spam.

My apologies if I'm off base, it is an entertaining post, but I can't buy it as legit.

Posted by William.